Particulier

BOON IT wilt graag service bieden aan iedereen, daarom zijn wij er niet alleen voor bedrijven, maar ook voor particulieren!

UW WEBSITE EN WEBHOSTING
Wilt u een website opzetten of door ons laten maken? Dan heeft u natuurlijk een domeinnaam nodig, bij BOON IT kunt u deze registreren. Hiernaast kunt u controleren of uw domeinnaam beschikbaar is. Bekijk onze tarieven Als u een website door ons wilt laten maken, dan kunt u even een kijkje nemen op onze pagina: website ontwikkeling Indien u al een website heeft kunt u ook kiezen voor onze webhosting pakketten. Zo hebben wij ook geoptimaliseerde webhosting pakketten voor WordPress, Magento en Joomla. Bekijk hier ons volledige aanbod.

Controleer hier of uw domeinnaam beschikbaar is!



BEKIJK ONZE REPARATIE DIENSTEN
Is uw computer kapot? Of uw telefoon? Geen zorgen! Boon IT heeft ook een reparatieservice, bij ons kunt u terecht voor een laptop, telefoon,tablet of computer reparatie. Onze reparatieservice is voor particulieren én bedrijven beschikbaar. Bij een probleem met uw waardevolle eigendommen kunt u altijd bij ons terecht voor een vakkundige reparatie.

WAT KUNT U VAN ONS VERWACHTEN?

  •   De beste support
  •   De juiste kennis en ervaring
  •   Duidelijke uitleg
  •   Geen verassingen achteraf
  •   Wij houden u constant op de hoogte van uw reparatie status
  •   Wij komen ook bij u thuis
 

MELD HIER UW REPARATIE AAN

U kunt bij ons uw laptop, PC, Tablet en Telefoon aanmelden. Zodra uw aanmelding door ons ontvangen is krijgt u van ons een reactie of het mogelijk is om uw apparaat te repareren. Wij kunnen niet altijd vanuit een aanmelding het defect beoordelen, soms is het dan noodzakelijk om uw apparaat eerst te onderzoeken bij ons. Hiervoor betaald u dan onderzoekskosten. Deze kunt u dan terug vinden in uw offerte. Als uw apparaat daarna daadwerkelijk gerepareerd kan worden met uw akkoord dan hoeft u de onderzoekskosten niet te betalen!

U ONTVANGT VAN ONS EEN OFFERTE

Indien uw apparaat gerepareerd kan worden, laten wij dit aan u weten en sturen wij een offerte op met de definitieve prijs. Zo komt u bij ons niet achteraf voor verassingen te staan. Zodra u akkoord bent gegaan met de offerte, ontvangen wij graag uw apparaat. U kunt deze langs brengen of opsturen. Indien u niet in de gelegenheid bent om uw apparaat bij ons langs te brengen of uw apparaat is bijvoorbeeld te groot om op te sturen. Dan kunnen wij ook bij u langskomen, u betaald dan wel altijd voorrijkosten. Indien uw apparaat niet gerepareerd kan worden, betaald u ook de onderzoekskosten. Deze prijzen staan altijd netjes vermeld op de offerte.

UW APPARAAT WORDT GEREPAREERD

Zodra wij een akkoord hebben ontvangen op de offerte en uw apparaat binnen hebben gaan wij aan zorgvuldig aan de slag. Wij sturen u een e-mail als wij zijn begonnen aan uw reparatie. Wij houden u ook voortdurend op de hoogte van de status van de reparatie.

UW APPARAAT WORDT VERZONDEN OF OPGEHAALD

Uw apparaat is gerepareerd. Voordat uw apparaat terug gestuurd wordt wordt deze eerst zorgvuldig door ons getest. Zo weten wij zeker dat uw apparaat gemaakt en wel hier vertrekt. U kunt er voor kiezen om uw apparaat zelf op te halen, maar wij kunnen deze ook voor u verzenden. De verzendkosten hiervan zijn afhankelijk van het apparaat.

*Voorrijkosten bedragen:
-Alphen a/d Rijn, Koudekerk a/d Rijn, Zwammerdam, Woubrugge, Nieuwkoop, Ter-Aar en Boskoop: € 6,00
-Leiden, Leiderdorp, Waddinxveen, Hazerswoude, Bodegraven, Roelofarendsveen: € 9,00
*Onderzoekskosten bedragen: € 10,- ( Deze vervallen wanneer u, uw apparaat door ons laat repareren. )

Let op: 1 t/m 27 februari 2015 bedragen de onderzoekskosten maar: € 5,-!

WILT U OP DE HOOGTE BLIJVEN VAN ONZE DIENSTEN?

Meld u hier aan voor onze nieuwsbrief
Back to Top